Onze aanpak

De klant centraal

Vandaag de dag is de klant aan de macht. Dat kan ook niet anders in een wereld waar zo’n beetje elk product of service tegen dezelfde condities te krijgen is. Bedrijven die hun klanten centraal stellen en zich daar volledig op inrichten, gedijen in deze economie het beste. Zij zorgen voor een optimale klantbeleving en hebben het opbouwen van relaties als hun belangrijkste missie verheven. En dat gaat veel verder dan het leveren van producten en diensten tegen een scherpe prijs.

 Onze aanpak om klanten voor jou te vinden, boeien en binden ziet er zo uit:

1. Unieke merkformule

Om klanten te vinden, boeien en binden is er vandaag de dag meer nodig dan een goede prijs – kwaliteit – service belofte. Wij helpen bij het samenstellen van een unieke formule die relevante nieuwe redenen biedt om het een keer te proberen, in contact te blijven en een relatie op te bouwen.

2. Communicatie concept

Het communicatie concept zet de merkformule om in een herkenbaar en eigen gezicht naar de markt. Het is de creatieve kapstok voor alle interne en externe communicatie – zowel in beeld als tekstuele boodschap.

3. Belangrijkste middelen

Een praktisch plan van aanpak geeft de belangrijkste activiteiten weer in een bepaalde periode. Dit zorgt voor efficiency in kosten en tijd, en zorgt ook voor een beter resultaat omdat alles op elkaar is afgestemd.

4. Productiemiddelen en tools

Wij produceren alle marketing middelen die nodig zijn, met een focus op digitaal. Denk daarbij vooral aan websites en webshops, social media kanalen, internet banners, maar ook animaties en video’s.

5. Productie content

Veel ondernemers hebben behoefte aan ondersteuning op het gebied van tekstschrijven. Voor hun website, nieuwsbrief, het publiceren van artikelen of het bijhouden van hun blogs. Wij helpen hier graag bij. Dat geldt overigens ook op het gebied van fotografie, beeldbewerking en het maken van animaties.

6. Executie online content

Digitale naamsbekendheid opbouwen en communiceren met doelgroepen vraagt om expertise. Denk daarbij aan berichten op Twitter, verhalen op LinkedIn, de vindbaarheid en ranking op Google, het versturen van nieuwsbrieven enzovoorts. Wij weten hoe en wanneer dat het beste werkt.

7. Meten, weten en verbeteren

Binnen het digitale domein is alles te meten. Als je dit goed aanpakt, leidt dit tot waardevolle inzichten uit alle data die (potentiële) klanten achterlaten. Op basis hiervan is het makkelijker om snel de juiste beslissingen te nemen en beter te gaan. Om te meten, weten en verbeteren helpen wij onze klanten om verantwoorde keuzes te maken en de meest geschikte technologieën toe te passen.