De Linnerie is gespecialiseerd in het betere bed- en badtextiel. Met daaromheen een assortiment producten en accessoires die gericht zijn op het positief prikkelen van de zintuigen: mooi om te zien en heerlijk om te voelen, te ruiken, te horen of te proeven.

Met 11 vestigingen en de online webshop Delinnerie.nl zorgen ze voor meer beleving en een goed gevoel bij de klant. Het doel van De Linnerie is om hun klanten op een buitengewone manier te helpen, te boeien en te binden..

Zeker van de Zaak (ZvdZ) heeft geholpen pm het merk-dna te definiëren en op basis daarvan een relevante marketingstrategie uit te zetten.  voor de beste marketingstrategie. Deze is voor de executie verder uitgewerkt in een aantal digitale middelen en tools, met in het centrum een nieuwe webshop gerealiseerd die zorgt voor dé uitstraling naar buiten toe.

Door te werken met vaste huisstijl elementen, designs en onderwerpen wordt er bewust gekozen om een specifieke doelgroep aan te spreken. Of het nu gaat om de webshop, nieuwsbrief, social media of andere online marketing kanalen, samen met De Linnerie zorgt ZvdZ voor de juiste inzet en synergie van de verschillende tools en activiteiten.
Daarnaast zorgt ZvdZ voor het inzichtelijk maken van alle Analytics gegevens (gedrag en de kwaliteit van de websitebezoeker) en anticipeert hierop door actief mee te denken in het opzetten van campagnes via social media en het verbeteren van de online vindbaarheid, zowel onbetaald als betaald.

Naast het verbeteren van de webshop wordt De Linnerie ook technisch ondersteund als het gaat om koppelingen tussen webshop, het CRM en het voorraad systeem. Dit zorgt voor een efficiënt voorraadbeheer in de verschillende vestigingen en het centrale magazijn.

De nieuwe marketing activiteiten en de doorontwikkeling van de webshop zorgen voor een duidelijke verbetering van de klanttevredenheid en merkbeleving, een verhoging van het aantal bezoekers en het aantal conversies, zowel in de winkels als online.

De Linnerie is zeer positief over de samenwerking. Zowel op het gebied van expertise, service, vriendelijkheid, snelheid en flexibiliteit.